marți, 4 februarie 2020

BERTOLT BRECHT

Bertolt Brecht
(Germania: 10 februarie 1898 – 14 august 1956)


CEL CE ÎNVAŢĂ

Întâi zidi pe nisip,
apoi zidi pe stâncă.

Când stânca se prăbuşi
n-am mai zidit pe nimic.
Pe urmă iarăşi zideam uneori
pe nisip şi pe stâncă - după-ntâmplare –
dar învăţasem ceva.

Cei cărora le-ncredinţai scrisoarea
mi-o aruncară. Dar alţii
de care nu mă-ngrijisem
mi-au adus-o-napoi.
Şi-atunci iar învăţai ceva.

Poruncile mele n-au fost respectate.
Când am ajuns, văzui că erau greşite. Se făcuse
cum trebuia.
Astfel iar învăţai.

Cicatricile dor pe vreme de ger.
Dar adesea îmi spun: Numai mormântul
n-are să mă mai înveţe nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DRAGOSTE(A), DE CE?

  t S r o n e s p d o 1 t t l 6 l 9 c 6 t h 9 8 l h r   u 0 m i C a m 7 1 a g i m 6 h 6 0 m u 1 0 6 h f m a t 1 3 u 5 c 2    ·  Distribuit p...