marți, 24 martie 2020

ANA BLANDIANA

ANA BLANDIANA!
(25 martie)


DACĂ VREI SĂ NU TE MAI ÎNTORCI
(Ana Blandiana)
Dacă vrei să nu te mai întorci
Fereşte-te de mătrăgună -
Ea-mi fură seara glasul
Şi plânge cu el
Din urmele tălpilor tale,
Dacă vrei să mă uiţi
Ascunde-te de lună -
Îţi va aminti
Cum am mers prin lumina ei
Cu picioarele goale,
Dacă vrei să pleci
Ascunde-te de ploaie,
Fereşte-te de ninsoare,
Dacă vrei să mă uiţi
Nu te apropia de mare,
Înconjură marea,
Nu te arăta sub zborul păsărilor,
Fugi
De salciile cu pletele prelungi,
Până vei găsi locul unde te
Aşteaptă uitarea
De tot ce-i viu ascunde-te.
O, dar dacă vrei să pleci
Dacă vrei să mă uiţi,
Nu incerca sa mori,
Mai ales nu încerca să mori -
Ştiu să cobor ca într-o fântână
Prin flori.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DRAGOSTE(A), DE CE?

  t S r o n e s p d o 1 t t l 6 l 9 c 6 t h 9 8 l h r   u 0 m i C a m 7 1 a g i m 6 h 6 0 m u 1 0 6 h f m a t 1 3 u 5 c 2    ·  Distribuit p...