vineri, 10 aprilie 2020

MIRELA LUNGU


10 aprilie 2011 la 18:32 ·
ritual fantastic (eros si thanatos)
nu aş putea să scriu despre tine despre noi ar fi un viol absurd ca un fier roşu strecurat printre coapse în noaptea aceea grea şi ceţoasă în care nu ne mai găseam mâinile şi ne căutam cu limbi de foc precum nişte balauri noi suntem imemoriali tu ştii asta iubitule doar tu ştii cât de adevărat este dansul acesta între eros şi thanatos nu există decât un pas pe care eu nu-l voi face niciodată deşi au fost momente în care mă imaginam dincolo duminica asta am înţeles tu eşti sacru eu doar profana pe care încercai s-o iniţiezi într-un ritual fantastic dar nu nu eram pregatită şi nici suficient de vicleană să fug şerpeşte pe cărările trupului tău aş fi mers doar dacă îmi jurai că vor duce toate la mecca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DRAGOSTE(A), DE CE?

  t S r o n e s p d o 1 t t l 6 l 9 c 6 t h 9 8 l h r   u 0 m i C a m 7 1 a g i m 6 h 6 0 m u 1 0 6 h f m a t 1 3 u 5 c 2    ·  Distribuit p...