joi, 1 septembrie 2022

DIO (3) (CUM SE DE-FACE PRIMĂVARA)

 - Dio, ce faci cu mâna pe genunchiul meu?

- Vreau să simt cum e răcoarea.

- Îmi închipui că-i rotundă...

-Rotundă și rece. Nu știu însă: urcă sau coboară!?

-Dio!

- Maria!

- Prezentările fiind făcute...

 - Și des-făcute...

- Nu prea cred!

- Nici eu, dar am încercat.

- C-o singură floare...

- Nu se des-face primăvara!

- Mai știi: de ce mai insiști?

- Pentru că am un buchet de flori.

- Sunt de gheață!

- Sunt un vulcan!

- Înghețat.

- S-o crezi tu!

- O cred.

- Eu, nu.

- Eu, da.

- Atunci?

- Atunci.


Costel Zăgan, DIO (3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

DRAGOSTE(A), DE CE?

  t S r o n e s p d o 1 t t l 6 l 9 c 6 t h 9 8 l h r   u 0 m i C a m 7 1 a g i m 6 h 6 0 m u 1 0 6 h f m a t 1 3 u 5 c 2    ·  Distribuit p...